O produkcie
1. Czy tablety graficzne lub wyświetlacze graficzne mogą być używane samodzielnie?
Obecnie tylko Magic Drawing Pad jest samodzielny. Pozostałe muszą być podłączone do komputera, aby działać. (Niektóre produkty mogą również obsługiwać urządzenia z systemem Android)
2. Czy rysik XPPen może być używany w innych markach?
Nie. Rysik może być używany tylko w produktach XPPen.
3.Jak zdobyć darmowe oprogramowanie?
Odwiedź oficjalną stronę XPPen: https://www.xp-pen.com/verify/index
4.Jak uzyskać 3-miesięczne bezpłatne członkostwo w ibis Paint X wraz z zakupem Magic Drawing Pad?
1:Postępuj zgodnie z instrukcjami na tej stronie, aby uzyskać kod oprogramowania: https://www.xp-pen.com/pl/topic/FreeSoftware
2:Zapoznaj się z wytycznymi https://www.xp-pen.com/pl/download-ibis-paint-x.html , aby skorzystać z bezpłatnego członkostwa.
* Wymagana wersja ibis Paint X to V11.1.1 lub nowsza. Po otrzymaniu urządzenia należy zaktualizować wbudowaną aplikację ibis Paint X do odpowiedniej wersji w sklepie Google Play.
O płatności
1. Jakie metody płatności są akceptowane?
Akceptujemy następujące formy płatności:
PayPal, karta debetowa, karta kredytowa, Blik, Przelewy24
2. Co zrobić, jeśli płatność się nie powiedzie?
Prześlij nam otrzymane wskazówki na nasz e-mail serwisowy. shopeu@xp-pen.com lub możesz poprosić o pomoc w lokalnym banku i usługi Paypal.
3.Czy mogę zapłacić w ratach?
Nie. Obecnie nie możemy obsługiwać rat.
4. Czy przy zakupie produktów XPPen będę musiał uiścić dodatkowe opłaty?
To zależy od metody płatności. Jeśli płacisz za zamówienie międzynarodową kartą bankową, cena zakupu może zmieniać się w zależności od kursu wymiany. Ponadto Twój bank lub wystawca karty kredytowej może również pobierać opłaty za przeliczenie waluty zagranicznej. Jeśli masz pytania dotyczące tych opłat, skontaktuj się ze swoim bankiem lub wystawcą karty kredytowej. Dodatkowe opłaty nie zostaną naliczone przy Twoim zamówieniu online, a XPPen nie ponosi żadnej odpowiedzialności za dodatkowe opłaty poniesione podczas dokonywania płatności międzynarodowymi kartami bankowymi.
O Zamówieniu
1.Jak dodać zamówienie do swojego konta?
Jeśli posiadasz konto i jednocześnie zamawiasz, ale zamówienia nie ma na koncie, możesz wysłać numer zamówienia do naszego działu obsługi klienta na adres shopeu@xp-pen.com , wtedy pomożemy Ci dodać zamówienie do Twojego konta. Konto powinno być takie samo jak e-mail zakupu dla zamówienia.
2.Jak zmienić adres lub produkt, gdy zamówienie zostało złożone przez pomyłkę przed dostawą?
Najpierw skontaktuj się z naszym serwisem e-mail shopeu@xp-pen.com
3. Czy muszę płacić dodatkowe opłaty celne?
Jeśli twój kraj należy do UE, a towary są wysyłane z magazynu UE, nie ma dodatkowych opłat celnych.
Jeśli twój kraj należy do kraju spoza UE, potwierdź, czy masz możliwość obsługi cła po twojej stronie, na wypadek, gdyby paczka została zablokowana przez lokalne służby celne. Więcej szczegółów będzie można zasięgnąć w lokalnym urzędzie celnym.
O logistyce
1. Czas dostawy
Przesyłka z magazynu w Polsce: Szacowany czas dostawy wynosi 2-6 dni roboczych. (Jest to również spowodowane lokalną sytuacją logistyczną)
Pakiet z innego magazynu UE: Szacowany czas dostawy to 6-12 dni roboczych. (Jest to również spowodowane lokalną sytuacją logistyczną)
Przesyłka z magazynu w Chinach: Szacowany czas dostawy to 10-25 dni roboczych. (Ponieważ niektórych produktów nie ma w magazynie UE)
2. Skąd jest wysyłana moja paczka?
Posiadamy magazyny w Polsce, Niemczech, Francji, Hiszpanii i Chinach. Zazwyczaj najpierw organizujemy wysyłkę w magazynie UE. Jednak niektóre produkty będą musiały zostać wysłane z magazynu w Chinach, gdy nie będą dostępne.
3.Gdzie mogę sprawdzić stan logistyczny mojego zamówienia?
1) Jeśli masz konto XPPen, możesz zalogować się na swoje konto XPPen, a następnie
> Kliknij „Moja oferta”
> Kliknij „Moje zamówienia”
> Kliknij „Szczegóły”
> Następnie możesz sprawdzić status swojego zamówienia
2) Jeśli nie masz konta XPPen:
Gdy informacje o śledzeniu będą dostępne, system automatycznie wyśle Ci wiadomość e-mail na adres e-mail zakupu. Możesz użyć informacji o śledzeniu w wiadomości e-mail, aby śledzić przesyłkę.
Rachunek
1. Jak zresetować hasło?
> Kliknij „Zresetuj hasło” na koncie
> Wprowadź odpowiednio Stare hasło i Nowe hasło
> Kliknij „Prześlij”
2. Dlaczego nie mogę zalogować się na konto?
1) Sprawdź, czy zablokowałeś wszystkie pliki cookie w Twojej przeglądarce
2) Możesz spróbować ponownie zalogować się na swoje konto z tego linku:
https://account.xp-pen.com/login/index.html?jumpUrl=https%3A%2F%2Fwww.storexppen.eu&lang=eu
3) .Jeśli nadal nie możesz zalogować się na swoje konto, możesz wysłać problem do naszego działu obsługi klienta na adres shopeu@xp-pen.com , a my pomożemy Ci sprawdzić problem.
Inne
Często zadawane pytania dotyczące pomocy technicznej
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcejPolityka gwarancyjna
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcejSkontaktuj się z nami
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcejDarmowa wysyłka
Oferujemy bezpłatną wysyłkę
Bezpieczeństwo płatności
Informacje o płatnościach są przetwarzane w bezpieczny sposób
Skontaktuj się z nami
Od poniedziałku do piątku 10 am to 6 pm (GMT+8)
Profesjonalne wsparcie
shopeu@xp-pen.com service@xp-pen.com
Copyright©2024 HANVON UGEE (HK) TECHNOLOGY CO., LIMITED All Rights Reserved.
Oficjalny sklep Polski