Zamawianie i płatność
Zamówienia online
Jak sprawdzić status mojego zamówienia?
Skorzystaj z naszego czatu na żywo lub skontaktuj się z nami od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00 (GMT+8).E-mail shopeu@xp-pen.com
Jak szybko mogę spodziewać się realizacji mojego zamówienia?
Wszystkie zamówienia (na artykuły dostępne w magazynie) złożone od poniedziałku do piątku zostaną przetworzone i wysłane w ciągu 2 dni roboczych. Przesyłka zostanie dostarczona w ciągu 5-40 dni roboczych od daty jej wysłania. Pamiętaj, że w przypadku szybszej wysyłki zamówienie może zostać dostarczone w kilku przesyłkach. W przypadku niektórych sytuacji, na przykład w okresie świątecznym, może wystąpić niewielkie opóźnienie w realizacji zamówienia. Twoja firma jest dla nas ważna i dokładamy wszelkich starań, aby zrealizować Twoje zamówienie tak szybko, jak to możliwe.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Zakupów możesz dokonać poprzez Paypal, kartę kredytową (Visa i Mastercard), Blik, Przelewy24. Wszystkie przesyłane dane osobowe są zabezpieczone.
Złożenie zamówienia online wymaga zaledwie kilku kliknięć
• Kliknij na przedmiot, który chcesz kupić i dodaj go do koszyka
• Wybierz opcję Zakupy lub przejdź bezpośrednio do kasy
• Kiedy skończysz zakupy, kliknij Koszyk i śledź proces realizacji zamówienia.
• Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia, która będzie zawierać numer zamówienia.