image
Shopping Cart

Choose your country or region
Home / Help & Support / Polityka zwrotów

Polityka zwrotów

Polityka zwrotów 


Szanujemy Twój biznes. Jeżeli nie będziesz w zupełności zadowolony z produktów XPPen, możesz złożyć do nas wniosek o zwrot/refundację.


Graficzny tablet/wyświetlacz:

Z przyjemnością uwzględniamy zwroty w ciągu 30 dni od otrzymania urządzenia.

W przypadku problemów ze sprzętem (najpierw prosimy o kontakt z naszym działem pomocy technicznej pod adresem service@xp-pen.com), po uprzednim potwierdzeniu dokonamy wymiany produktu na nowy lub zwrócimy pełną kwotę.

Jeśli zażądasz zwrotu/wymiany z własnych powodów, a towar zostanie rozpakowany jak nowy, wówczas możemy dokonać zwrotu tylko do 80% pełnej kwoty. Koszt wysyłki zostanie poniesiony przez nabywcę.

Produkty musi być w stanie fabrycznie nienaruszonym, bez śladów użytkowania przez klienta.

Aby otrzymać środki, musisz zwrócić oryginalne opakowanie i wszystkie zawarte w nim elementy.


Akcesoria:

Z przyjemnością przyjmujemy zwroty w ciągu 30 dni od daty zakupu.

Nabywca jest zobowiązany do pokrycia kosztów przesyłki zwrotnej i transportu akcesoriów.


2-etapowy proces zwrotu

Krok 1: Skontaktuj się z działem obsługi klienta pod numerem +1 657-445-6129, od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00.(GMT+8)

             Lub

             Napisz do nas na adres service@xp-pen.com (zalecane)

Krok 2: Odeślij przedmiot za pośrednictwem międzynarodowej przesyłki kurierskiej do wskazanego miejsca.

 

Aby uzyskać adres, na który należy wysłać przesyłkę, należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.shopeu@xp-pen.com

Następnie prześlij nam numer monitorowania zwróconego produktu i przewoźnika logistycznego.

Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej zwrócimy/ wymienimy produkt na nowy.

Zwrot środków nastąpi w ciągu 7-14 dni roboczych od daty otrzymania towaru.


Opłata za przesyłkę zwrotną:

Jeśli sam produkt nie ma wad sprzętowych, kupujący jest odpowiedzialny za koszty wysyłki zwrotnej.


Zasady zwrotów w okresie świątecznym:

Oferujemy 50-dniową rozszerzoną politykę zwrotów w okresie świątecznym dla zakupów dokonanych od 15 listopada do 25 grudnia.

Przykładowo, jeśli zamówienie zostało złożone 15 listopada i dostarczone 20 listopada, można je zwrócić przed 9 stycznia


Skontaktuj się z nami

Wsparcie techniczne: service@xp-pen.com

Obsługa klienta - Czas pracy:

Od poniedziałku do piątku

od 10 do 18 czasu (GMT+8)




Darmowa wysyłka

Oferujemy bezpłatną wysyłkę

Bezpieczeństwo płatności

Informacje o płatnościach są przetwarzane w bezpieczny sposób

Skontaktuj się z nami

Od poniedziałku do piątku 10 am to 6 pm (GMT+8)

Profesjonalne wsparcie

shopeu@xp-pen.com service@xp-pen.com

Darmowa wysyłka
Oferujemy bezpłatną wysyłkę
Bezpieczeństwo płatności
Informacje o płatnościach są przetwarzane w bezpieczny sposób
Skontaktuj się z nami
Od poniedziałku do piątku 10 am to 6 pm (GMT+8)
Profesjonalne wsparcie
shopeu@xp-pen.com service@xp-pen.com

Copyright©2024 HANVON UGEE (HK) TECHNOLOGY CO., LIMITED All Rights Reserved.

Oficjalny sklep Polski

Vážíme si vašeho soukromí


Soubory cookie používáme k vylepšení vašeho prohlížení, personalizaci reklamy nebo obsahu a analýze návštěvnosti. Kliknutím na tlačítko „Přijmout vše“  souhlasíte s používáním souborů cookie. Další informace o souborech cookie, které používáme, naleznete v našich Zásadách používání souborů   cookie .

COOKIE_ONLY_NEED
COOKIE_ALL_ACCEPT