Polityka zwrotów
Polityka zwrotów
Szanujemy Twój biznes. Jeżeli nie będziesz w zupełności zadowolony z produktów XPPen, możesz złożyć do nas wniosek o zwrot/refundację.
Graficzny tablet/wyświetlacz:
Z przyjemnością uwzględniamy zwroty w ciągu 30 dni od otrzymania urządzenia.
W przypadku problemów ze sprzętem (najpierw prosimy o kontakt z naszym działem pomocy technicznej pod adresem service@xp-pen.com), po uprzednim potwierdzeniu dokonamy wymiany produktu na nowy lub zwrócimy pełną kwotę.
Jeśli zażądasz zwrotu/wymiany z własnych powodów, a towar zostanie rozpakowany jak nowy, wówczas możemy dokonać zwrotu tylko do 80% pełnej kwoty. Koszt wysyłki zostanie poniesiony przez nabywcę.
Produkty musi być w stanie fabrycznie nienaruszonym, bez śladów użytkowania przez klienta.
Aby otrzymać środki, musisz zwrócić oryginalne opakowanie i wszystkie zawarte w nim elementy.
Akcesoria:
Z przyjemnością przyjmujemy zwroty w ciągu 30 dni od daty zakupu.
Nabywca jest zobowiązany do pokrycia kosztów przesyłki zwrotnej i transportu akcesoriów.
2-etapowy proces zwrotu
Krok 1: Skontaktuj się z działem obsługi klienta pod numerem +1 657-445-6129, od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00.(GMT+8)
Lub
Napisz do nas na adres service@xp-pen.com (zalecane)
Krok 2: Odeślij przedmiot za pośrednictwem międzynarodowej przesyłki kurierskiej do wskazanego miejsca.
Aby uzyskać adres, na który należy wysłać przesyłkę, należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.shopeu@xp-pen.com
Następnie prześlij nam numer monitorowania zwróconego produktu i przewoźnika logistycznego.
Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej zwrócimy/ wymienimy produkt na nowy.
Zwrot środków nastąpi w ciągu 7-14 dni roboczych od daty otrzymania towaru.
Opłata za przesyłkę zwrotną:
Jeśli sam produkt nie ma wad sprzętowych, kupujący jest odpowiedzialny za koszty wysyłki zwrotnej.
Zasady zwrotów w okresie świątecznym:
Oferujemy 50-dniową rozszerzoną politykę zwrotów w okresie świątecznym dla zakupów dokonanych od 15 listopada do 25 grudnia.
Przykładowo, jeśli zamówienie zostało złożone 15 listopada i dostarczone 20 listopada, można je zwrócić przed 9 stycznia
Skontaktuj się z nami
Wsparcie techniczne: service@xp-pen.com
Obsługa klienta - Czas pracy:
Od poniedziałku do piątku
od 10 do 18 czasu (GMT+8)