Zasady wysyłki
Zasady wysyłki
Obsługa klienta:
W okresie świątecznym, jeśli masz jakiekolwiek pytania, gdy okno czatu Biura Obsługi Klienta jest offline, skontaktuj się z shopeu@xp-pen.com
Przepraszamy za niedogodności! Dziękuję za życzliwe zrozumienie i wsparcie!
XPPen wykorzystuje kilka metod wysyłki produktów. Zalecamy określone metody dostawy dla różnych produktów, w oparciu o wagę lub rozmiar, aby zapewnić naszym klientom najbardziej niezawodne i konkurencyjne ceny. Wszystkie zamówienia są wysyłane z magazynu w Polsce, Niemczech, Francji, Hiszpanii lub Chinach. Klienci spoza UE (Serbia, Norwegia, Monako, Islandia) powinni sami załatwić odprawę celną . Dostawa będzie odpowiadać stanom magazynowym w różnych magazynach i miejscu docelowym.
Wszystkie zamówienia podlegają okresowi realizacji od 1 do 4 dni przed wysyłką. XPPen korzysta z usług najlepszych przewoźników w branży, ale nie jesteśmy w stanie zaoferować usługi wysyłki tego samego dnia ani zagwarantować dostawy z dnia na dzień lub drugiego dnia.
UPS&DHL&Fedex&YunExpress: Ta metoda zazwyczaj zapewnia elastyczne terminy dostawy (zwykle doręczenie wynosi od 2 do 15 dni roboczych od daty wysyłki).
EMS: Ta metoda jest zazwyczaj z elastycznymi okresami dostawy (zwykle pozwala na doręczenie od 10 do 30 dni roboczych od wysyłki).
China Post: ta metoda jest zazwyczaj z elastycznymi okresami dostawy (zwykle od 10 do 30 dni roboczych od wysyłki na dostawę).
Pamiętaj, że weekendy i święta oraz Covid-19 mogą opóźnić wysyłkę.
Jak przyspieszyć wysyłkę zamówienia?
Unikaj opóźnień w dostawie, podając pełny adres, w tym nazwę firmy, jeśli dotyczy, numer lokalu, numer mieszkania, numer piętra, numer budynku itp. oraz prawidłowy numer telefonu.
Korzystamy z systemu weryfikacji adresu innej firmy, dlatego prosimy o podanie informacji adresowych dokładnie w takiej formie, w jakiej widnieją na wyciągu z karty kredytowej. Niepoprawne informacje mogą spowodować opóźnienie w realizacji lub wysyłce Twojego zamówienia.
Jeśli Twoje zamówienie zostanie zwrócone do XPPen jako niemożliwe do dostarczenia od naszych partnerów wysyłkowych, będziesz musiał złożyć nowe zamówienie. Skontaktuj się z obsługą klienta, aby rozwiązać problem z płatnością przez e-mail.
Oszczędź czas i uniknij frustracji, wpisując dane adresowe w odpowiednich polach oraz dwukrotnie sprawdzając, czy nie ma literówek i innych błędów.
Przetwarzanie zamówień przez XPPen
Nasz magazyn realizuje zamówienia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt.
Podatek
Ponosisz odpowiedzialność za wszelkie podatki lub opłaty związane ze sprzedażą, użytkowaniem, cłem lub innymi rządowymi podatkami lub opłatami należnymi w związku z zakupem i użytkowaniem towaru. Przy kasie przedstawimy wszelkie podatki, które jesteśmy zobowiązani pobrać, ale należy pamiętać, że faktycznie naliczone podatki mogą zostać skorygowane o kwotę pokazaną przy kasie.
Bezzwrotna wysyłka
Oryginalne opłaty za wysyłkę nie podlegają zwrotowi. Opłaty za wysyłkę obejmują usługi świadczone przez przewoźnika i nie zostaną zwrócone, jeśli przedmiot zostanie zwrócony z jakiegokolwiek powodu. s