Polityka wysyłki
Polityka wysyłki
Obsługa klienta:
W okresie świątecznym, w celu uzyskania odpowiedzi na pytania, gdy okno czatu Biura Obsługi Klienta jest wyłączone, prosimy o kontakt z X
Przepraszamy za niedogodności! Dziękujemy za zrozumienie i wsparcie!
XPPen wykorzystuje kilka metod wysyłki produktów. Rekomendujemy określone metody dostaw dla różnych produktów, w oparciu o ich wagę lub rozmiar, aby zapewnić naszym użytkownikom możliwie niezawodne i konkurencyjne ceny. Wszystkie produkty są wysyłane z magazynu znajdującego się w Polsce, Niemczech, Francji, Hiszpanii lub Chinach, w zależności od stanu zapasów w poszczególnych magazynach i miejsca docelowego.
Czas realizacji wszystkich zamówień przed wysyłką wynosi od 1 do 8 dni roboczych (może być dłuższy w szczycie sezonu w listopadzie i grudniu). XPPen korzysta z najlepszych przewoźników w branży, ale nie jesteśmy w stanie zaoferować usługi wysyłki tego samego dnia ani zagwarantować dostawy z dnia na dzień lub drugiego dnia.
UPS&DHL&Fedex&YunExpress: Ta opcja charakteryzuje się elastycznymi terminami dostawy (zazwyczaj od 2 do 15 dni roboczych od wysyłki).
EMS: Ta opcja charakteryzuje się elastycznymi terminami dostawy (zazwyczaj od 10 do 30 dni roboczych od daty wysyłki).
China Post: Ta opcja charakteryzuje się elastycznymi terminami dostawy (zazwyczaj od 10 do 30 dni roboczych od daty wysyłki).
W weekendy i święta wysyłka może być opóźniona.
Jak przyspieszyć wysyłkę zamówienia
Aby uniknąć opóźnień w dostawie, należy podać pełny adres, w tym nazwę firmy, jeśli dotyczy, numer domu, numer mieszkania, numer piętra, numer budynku itp. oraz prawidłowy numer telefonu.
Używamy zewnętrznego systemu weryfikacji adresu, więc prosimy o wprowadzenie danych adresowych dokładnie tak, jak widnieją na rachunku rozliczeniowym karty kredytowej. Podanie błędnych danych może spowodować opóźnienie w realizacji lub wysyłce zamówienia.
Jeśli Twoje zamówienie zostanie zwrócone do XPPen jako niedostarczone przez naszych partnerów wysyłkowych, konieczne będzie złożenie nowego zamówienia. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby rozwiązać problem z płatnością za pośrednictwem poczty e-mail.
Oszczędź czas i uniknij frustracji, wprowadzając dane adresowe w odpowiednich polach i dwukrotnie sprawdź, czy nie ma literówek lub innych błędów.
Realizacja zamówień przez XPPen
Nasze magazyny realizują zamówienia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt.
Podatek
Użytkownik ponosi odpowiedzialność za wszelkie podatki od sprzedaży, użytkowania, cła, lub inne rządowe podatki lub opłaty należne w związku z zakupem i użytkowaniem towarów. Wszelkie podatki, które jesteśmy zobowiązani pobrać, zostaną przedstawione przy kasie, ale należy pamiętać, że rzeczywiste naliczone podatki mogą zostać skorygowane w stosunku do kwoty podanej przy kasie.
Wysyłka bezzwrotna
Pierwotne opłaty za wysyłkę nie podlegają zwrotowi. Opłaty za wysyłkę obejmują usługi świadczone przez przewoźnika i nie podlegają zwrotowi, jeśli przedmiot jest zwracany z jakichkolwiek powodów.